Pages

Perasaan

Sekarang aku tunjuk perasan aku
Aku buat apa aku rasa
Aku cakap apa aku tak puas hati
Maafkan aku
Kalau kau terasa aku
Tapi memang itu yang aku rasa selama ini
Apa yang aku buat
Apa yang aku tunjuk
Apa yang aku cakap
Aku harap kau faham
Aku tahu kau perasan apa yang cuba aku sampaikan
Alhamdulillah
Kau faham
Kadang aku rasa bersalah
sebab kau lebih tua dari aku
Tapi bagi aku kali ini saja aku tunjukkan
sampai bila lagi aku nak simpan
Semua yang aku buat
Semuanya lebih bagus dari dia
Tapi kau masih lebihkan dia
Maafkan aku
kalau terlalu menunjuk perasan
Mungkin tak patut untuk aku tunjukkan
Habis itu apa perlu aku lakukan
Berdiam diri
Tolong keperitan aku dan cukup
Air mata sudah berlinangan
Hanya perlu tutup mata air akan tumpah
Bukan tujuan aku untuk membuat kau terasa
Bukan tujuan aku untuk membuat kau sedih pada diriku
Tapi ini hanya untuk menghilangkan kesedihanku
Sampai bila perlu aku menangis dibilik ditandas
Sampai bila perlu aku menahan tangis lalu berlari ke atas melepaskannya dibilik
Sampai satu ketika aku akan tunjukkan siapa diri aku sebenarnya
Nantikan aku
Jangan halang aku
Aku bina kebahagiaan aku sendiri

No comments:

Post a Comment