Pages

my sister...i love her

yang aku bulatkan warna merah tu adik aku.yang sebelah tu ibu yang tercinta.tapi sekarang aku nak cite pasal adik aku.nanti aku cite pasal mak aku ek.cam ner aku nak mula kan eh.k la aku memperkenal kan die.name die NUR HIDAYAH.comell kan die...mcm kakak die...die ni anak bongsu...boleh dikate kan  anak paling manje la kat umah...tapi sekarang die dah jadi mak cik...dah ade 6 anak buah...aku panggil die 'ADIK' kalau anak buah aku panggil die 'YEYU' sebernanye cik su..biase la budak2 pelat..

kitorang kalau sehari tak gaduh memang tak sah...padahal hal kecik je pon..gaduh sampai masok mahkamah...eh mane ade...hehehhe...aku tak tau la aku tak boleh nak tahan kemarahan aku kat die..tapi lepas aku gaduh ngan die mesti aku cakap tak nak gaduh dah ngan dia...kadang ak ternangis lepas gaduh...entah la..aku rasa ,aku cepat marah kat die mungkin aku cemburu kat die..sebab mak aku selalu bela die...biar la...tapi ape yang aku tetap sayang macam mane aku sayang diri aku sendiri....adik sendiri kot...buat ape nak cemburu...yang tu je kot  yang aku boleh ckp pasal die...kalau korang nak tau lagi pasal die...jangan malu jangan segan tanya aku...bile2 mase aku bleh jawap...k   ^_^ daaaa......

No comments:

Post a Comment