Pages

kena bersyukur

sudah lama aku fikir
sudah lama aku rasa
sudah lama aku keliru
lama 
lama sangat
sampai sekarang baru dapat
dan sedih sangat
bila tahu kebenarannya
pernah tak kau orang rasa resah
eh bukan, rasa sedih
bukan juga, rasa separuh nyawa kau mati
bukan juga kot. mungkin rasa diri dan hati di siat siat sikit demi sedikit
dan kau terfikir yang kau akan hilang
selalu
aku takut
perasaan ni buat aku tak senang
ya 
aku rasa aku tak bersyukur 
wkwkwk <-- gelak rempit
bila aku kenyang gila
aku rasa perasaan tu
bila aku tidur lena
aku dapat rasa tu
bila aku selesai mandi manda
aku rasa lagi
bila semuanya sempurna
rasa tu datang
ya Allah, ampunkan aku. 
maaf kerana aku alpha
maaf kerana aku tidak sedar diri
pengajarannya apa yang kau buat
apa yang kau fikir
apa yang kau niatkan
semua kerana Allah Taala
( mungkin juga apa yg aku teka salah, tapi mungkin juga betul )
cari lagi puncanya

No comments:

Post a Comment