Pages

backspace


assalamualaikumussalam :* selamat petang ! haritu erin ada terbaca blog shenon . tentang backspace ni hAh ! tapi tak ingat tajuk apa die letak . hehe . nak pergi usha balik blog di dah tak tahu dah cerita tu tang mana . 'older post' die pun tak tahu duk tang mana . die dah ubah kan die punye blog . yapi yang penting post tu tentang tanp menggunakan natang backspace ni . okeyh , balik kepada topik 'backspace' . erin akan cuba seperti mana yang di perkatakan .

tapi erin nak cerita pasal apa eyh ? pasal blog shena ? okeyh ide a yang bernas . haha . dulu time erin skola means sebelum cuti ni lah kan . erin selalu blog erin selalu baca bloig senan se shena . seba sebab s blog die sorang yang agak menarik . menarik kan . kalau erin boring erin bace la blog die . tapi die jarang arh update . kalau die selalu b update kan bagus . 

dah alang erin duk cerita pasal blog shena noi ni . erin cerita terus la pasal die eyh ? die ni pendek , kekasih kesayangan Din , ada mak ayah yang o aws awesome , agak kaya , aku kacukan , pembersih , suka bagi nasihat , orang yang rileks , pandai , BI die huh ! , dll . 

tu je kot . okeyh la tak ada cerita dah . bila baca balik post akyu aku ni , aku bukan la jenai jenis yang typo sangat . tak kuat la typo aku ni . maybe sebab aku suka menaip hehehehehhe xD okeyh la bubye !

No comments:

Post a Comment