Pages

buah hati ku , yana :*



nur amirah dayana :"* kenal perempuan ni tak ? tak kenal ? biar betik kau tak kenal ? okeyh ! kalau tak kenal tak yah kenal die . nanti kau amek die dari aku ! aku tumbuk kau nanti *nak kena tombok* hahahaha xD nak kawan ngan die kane daftar kat aku dulu k . then ada syarat nye , muehehehe . okeyh okeyh !

D A Y A N A seorang yang tabah , berani dan tegas . dia suka tegur kitorang kalau ada buat salah . boleh . seorang yang tinggi tapi tidak melebihi diriku ini . ada camera konon  canon . see die pegang penutup camera conan . penutup canon pun jadi lah kan . muehehe . k ape kena mengena ? next die pandai rasanya semua ahli keluarga die pandai . wooooo !!! untung la kawan . die anak cikgu dulu . tapi :"( mak die dah meninggal . *takziah* so die dah tak anak cikgu dah lah , yeayyy ! die tak boleh report pape dah . eyh ? erin , serious serious . sorry :( dayana aku mintak maaf ngan kau kalau aku ada buat salah ngan kau atau buat kau tersinggung aku tahu aku banyak bagi kau sakit hati . maafkan aku sebab marah kau sehari sebelum mak kau tade tuh . serious weyh aku nyesal giler marah kau time tuh . hmm :( aku baca blog hmm sedih jee . tapi tape aku tahu kau kuat !! kalau kau ada pape nak aku tolong jangan mintak je aku tolong . hehe :d aku tahu jadi aku sulong ni payah wooo ! kau boleh buat bro  sis ! okeyh sampai sini je la kot . sorry kalau post ni buat sesape terasa terutama nye kau . tau ! kalau ada pape yg tak kena bgthu aku . nanti aku delete je post ni , k sis !

No comments:

Post a Comment