Pages

121212 . tarikh hari ni ::D


see that picture and the topic . muaahahahaha *gelak jahat*  btw semua warga twiktor sedang mengumpat pasak tarikh tuh . mesti die terbatuk tersedak termuntah dan lain lain . hmm :( btw apa yg speksial sngat tarikh tuh ? wa pun tak tahu . just cantik je . tiada yang bertuah pun . ermm ~ sekarang ni  budak budak jantan duk cari awek sebelum tarikh ni tarikh luput . woi ! korang ingat kitorang ni apa ? nombor ekor ? hah ? hah ? aku akui nom ni memang cantik but tak boleh lawak aku . *mulut senget* acctualy aku tak tahu apa nak yang aku nak menaip . tapi tuh la .. tersangat la bosan so wa taip je apa yang terlintas di fikiran . okeyh ! bye see you . ayat tadi entah jadi apa . so aku padam balik . dan malas nak menaip balik bye *lambai tangan* bengang nih ..

No comments:

Post a Comment